Citat från Lars Winnerbäck

 
Denna text gjorde jag för ett år sedan. Jag har tagit citat från 12-13 låtar av Lars Winnerbäck och sedan satt ihop dem till en egen text.
 
Den vackraste stunden i livet var den när du kom. Och allting allting allting allting allting ja allt var nästan perfekt. Det var som att jag plötsligt förstod var jag saknat, en frukost med dig och ditt nyduschade hår. Var inte natten vacker ljummen tyst och still? Var inte livet rättvist? Räckte tiden inte till? Du säger att jag har en lite värld, men den är större en begär. 

Jag fattar alltihop. Som jag har letat, som jag har väntat. Och jag känner att jag lever och jag minns. Du min vän i livet. Jag vill gå hem med dig, jag vill bara gå hem med dig. Jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler och det är lätt att kasta kärlek där den vackert emot. Vad är det som gör att man säger saker, jag man säger saker man inte förstår? Hon säger ”ta aldrig nånting för givet” och vi är två hjärtan i samma kropp. 

Kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar, lycka till! :-D

2012-11-12 @ 20:25:44
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentar:

Vad du heter:
Kom ihåg mig då - Lars Winnerbäck

E-post:

URL/Din adress:

Skriv din text här:

Trackback


Linnéa Casteborn


Jag har redan uppnått ett av mina livsmål, jag har träffat Lars Winnerbäck.

Jag är en skivälskade estetare, som gärna hänger på Bengans, Röda Sten eller i någon av Göteborgs parker. Går andra året Estetisk linje med musik och pratar mest om Lars Winnerbäck, politik, Dr. Martens eller potatis.

Varning för stavfel





RSS 2.0